Srpen 2013

Voda pod nohama (slash)

25. srpna 2013 v 16:01 Slash (m/m)
Název: Voda pod nohama
Shrnutí: Ten, kdo má mořskou nemoc, potřebuje kbelík. A někoho, kdo mu přidrží jeho dlouhé vlasy.
Pár: Levente Szörényi/János Bródy (já si nemohla pomoct!)
Doba a místo: 1970, trajekt mezi Calais a Doverem
Varování: snad ne. Jako obvykle - nemáte rádi = nečtěte. A neberte to vážně. Opravdu ne.
Poznámka: Je to - fuj - strašně naivní a sentimentální (Takže mi to prosím nepište do komentářů, já si to uvědomuji). A není na tom ani trochu pravdy. Zvlášť proto, že Levente Szörényi měl v době cesty do Anglie poměrně krátké vlasy.

Praha: Den Třetí - hledání autobusu 180, maďarská restaurace a krypta kostela

19. srpna 2013 v 18:57 Cestování
Praha: Den První zde
Praha: Den druhý zde
Praha: Koncert Rogera Waterse zde

Moc jsme se nevyspaly (ono to ani nešlo, po takovém koncertu). Na čtvrtek jsme měly naplánované už jenom dvě věci: oběd v maďarské restauraci a návštěvu krypty pod kostelem sv. Cyrila a Metoděje v Resslově ulici. To není mnoho, takže se nikam nemuselo chvátat.
Nasnídaly jsme se a vyrazily na metro. Když se mamka ptala, kam teda pojedeme, a já řekla: "No na Dejvickou a pak autobusem do tý restaurace", bylo to trochu divné, protože jsme před chvílí snídaly (prostě typický obraz mě a mamky: nasnídáme se a hned myslíme na další jídlo...). Ale jak se později ukázalo, bylo jen dobře, že jsme z Lužin jely "rovnou" do restaurace, protože ta cesta nám trvala dost dlouho...

Koncert Rogera Waterse

10. srpna 2013 v 22:39 Pink Floyd
Praha: Den první zde
Praha: Den druhý zde
Ve středu večer přišlo to, co bylo objektem mého zájmu už od zimy. Můj dárek k patnáctinám, který jsem obdržela sice už po Vánocích, kdy do narozenin zbývalo půl roku, a který jsem si mohla užít právě teď, 7.8. 2013 v O2 aréně.
Z toho večera plyne pár poučení:
1. Neberte vážně výzvy k tomu nebrat si s sebou žádné záznamové zařízení (především mobil). Pokud jste příliš poctiví a vezmete si s sebou jen vstupenky, může se stát, že se po skončení koncertu ocitnete na druhém konci Prahy, než bydlíte, bez naděje na odvoz (viz náš případ)
2. Přijďte klidně přesně ve chvíli, kdy má podle vstupenky koncert začít - zkrátíte si skutečnou dobu čekání na otevření vchodů
3. Nepočítejte s tím, že všechno proběhne podle plánu. Raději si žádný plán nedělejte.
4. Klení a sprostá slova, nadávání na jízdní řád a na metro vám žádný dopravní prostředek nepřivolá
5. Když vám po koncertě ujelo poslední metro a trať tramvaje tam, kam potřebujete, nevede, nepropadejte panice! Udělejte si hezkou noc. Metro začne zase jezdit - od pěti ráno!
6. Dostaňte se na Špejchar - odsud jezdí všechno, všude a vždy. A kdyby ne, je tam aspoň hezky.
7....nebo si vezměte taxi...

Praha: Den Druhý - Lennonova zeď, Góvinda, Ďáblický hřbitov a zatáčka

9. srpna 2013 v 22:24 Cestování
Den první zde
Den druhý:
Vyrazily jsme do centra - nejdřív na Národní třídu.

Taky jsme tam zapálily svíčku.

Praha: Den První - tank, Špejchar Blues a svíčka za Palacha

9. srpna 2013 v 14:47 Cestování
Právě jsem se vrátila z Prahy. A tím končí ty nejšťastnější dny mého života. Ale podám vám tady zprávu o jejich průběhu, včetně toho nejhlavnějšího - koncertu Rogera Waterse.
Den První:
Vlakem jsme s mamkou dorazily někdy před dvanáctou dopoledne. Koupily jsme si jízdenky na tři dny a dopravily se na stanici metra Lužiny a z ní pak do bytu tety, u které jsme pro ty tři/čtyři dny přespávaly (ale jinak jsme byly většinu času pryč). První výlet byl do Armádního muzea na Žižkově. Spousta věcí, informací, předmětů - a spousta oken, do nich praží slunce a okna jsou zavřená... Vydržely bychom tam asi mnohem delší dobu, ale vedro tam bylo opravdu neúnosné, takže po litrech vyloučeného potu jsme se vypotácely ven a byly šťastné za to, jaké je horko tam.
Jediná fotka z muzea :)

Poslední chvilková záležitost před cestou do Prahy

5. srpna 2013 v 15:27 Já (a kecy kolem)
Tohle je s nejvyšší pravděpodobností poslední příspěvek před cestou do Prahy, kde budu od zítřka do pátku. V hlavním městě nejsem zrovna často (většinou tak jednou za rok), takže když už tam jednou budu, tak ať je to aspoň pořádně dlouho :) Plán vypadá následovně: v 7:30 ráno nástup na vlak, směr Praha, ve třičtvrtě na jedenáct bych tam měla údajně být, tak uvidíme, no a než se dohrabeme k tetě, kde budu přes noci spát, tak to máme akorát tak poledne a čas oběda :D (jsem to ale vyžírka). Středa a čtvrtek jsou také naplánované, jen se na to vrhnout :)
Před cestou do Prahy jsem se náležitě vybavila: